banner weblog grethilde

banner weblog grethilde

woensdag 10 februari 2016

Workshop

Er zijn nog enkele plekjes vrij voor wie graag naar de workshop wil komen.



Maandag 15 februari en maandag 7 maart. Van 9.30- 15.30 uur. Inloop vanaf 9.00 uur. Kosten workshop dag €15,00. De ochtend van 9.30 -12.00 uur en de middag van13.00-15.30 uur komen op €7,50 per dagdeel.



Materiaalkosten: hangt af wat je graag zou willen maken. Muisjes met bedje €15,95.


Materiaalpakket muizenhuis met patroon €45,00.


Als je graag het muizenhuis wilt maken knip ik vooraf de delen uit dik vilt en karton zodat je op de workshop kunt beginnen met naaien. Het naaiwerk gaat met de hand en het is niet moeilijk (festonsteekje).

Wil je liever een van mijn andere ontwerpen maken? Dat kan ook!
Graag hoor ik van je wat je zou willen maken.

Atelier Grethilde
Buorren 6
9038 TE Engelum (vlakbij Leeuwarden)


2 opmerkingen:

  1. Als je dichterbij woonde kwam ik gelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zou ik dat graag willen doen.
    Ik weet zeker dat het heel gezellig is met Grethilde als juf.

    BeantwoordenVerwijderen