banner weblog grethilde

banner weblog grethilde

zondag 17 februari 2019

WORKSHOPDAGEN


WORKSHOPDAGEN 23/25 MAART 2019



De workshopdagen komen weer in zicht.
Je kunt je nog aanmelden voor deze dagen. Er zijn nog een paar plekjes...
Wat kun je doen op deze dag?


Je kunt een pakketje uit de webshop kiezen en zelf ervaren hoe leuk het is iets moois onder je handen te zien ontstaan.

Ik help je met advies en uitleg, indien nodig;-)


Een workshopdag is ook een gezellige en ontspannen dag met iets lekkers bij de koffie/thee en een kop soep bij de lunch.


Samen met andere vrouwen rond de tafel handwerken met mooie natuurlijke materialen. 


Is het moeilijk?


Nee echt niet! Je hebt geen (handwerk) ervaring nodig om bv een huisje voor familie muis of eekhoorn te maken!


Omdat je een pakketje niet in 1 dag kunt afmaken help ik je deze dag een eind op weg zodat je het zelf thuis af kunt maken.

WORKSHOPDAGEN:
Zaterdag 23 maart 2019
Maandag 25 maart 2019
Tijd: 9.30-15.30 uur

Plaats: ENGELUM, vlakbij LEEUWARDEN (goed bereikbaar met trein/bus)

Kosten workshop: €30,- (materiaal is hier niet bij inbegrepen en hangt een beetje af van wat je wilt maken). Prijs pakketje zie webshop.

In de middag kun je rondkijken in mijn “winkeltje”




èn je kunt de winkel van oom en tante bekijken!


 Oom en tante vinden het echt geweldig als je hun winkel in Sprookjesbos bezoekt!
Heb je belangstelling? Leuk! Stuur een mailtje naar: info@grethilde.nl


Je aanmelding voor de workshop wordt definitief als het bedrag €30,- is overgemaakt en bijgeschreven op mijn rekening en ik je gegevens ontvangen heb.

Zelf meenemen: een schaar, spelden, naalden en meetlint


en een broodje voor de lunch; ik zorg voor een kop zelfgemaakte soep.

Hoop je te zien!    Grethilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten