banner weblog grethilde

banner weblog grethilde

donderdag 30 januari 2020

WORKSHOP DAGEN



                 zaterdag 7 maart maandag 9 maart én zaterdag 4 april 2020

  
   
Je kunt je opgeven voor de workshopdagen voorjaar 2020. 
  • Zaterdag 7 maart 2020 (VOL!)
  • Maandag 9 maart 2020  (VOL!)
  • Zaterdag 4 april 2020(extra ingeplande workshopdag / bij voldoende deelname)
Als je de actuele beschikbaarheid wilt weten, stuur dan een mail naar info@grethilde.nl  of klik op DEZE LINK.

Opgave: Je kunt je opgeven door een mailtje te sturen naar info@grethilde.nl. Je krijgt dan van mij meer informatie via de mail. Nadat ik je gegevens heb ontvangen en het geld is bijgeschreven op mijn rekening is je aanmelding voor de workshop definitief. 


Wat kun je verwachten: een dag voor jezelf! Gezellig samen handwerken en iets moois maken, bij mij thuis in Engelum, met koffie / thee met wat lekkers en soep voor de lunch (wel zelf brood meenemen). 
Op de workshopdag kun je naar eigen keuze een pakketje maken uit de webshop. Ik sta voor je klaar met advies en uitleg, indien nodig;-)   


Wat kun je maken? Een muizenhuis, eekhoornhuis of een pakketje muis of eekhoorn… In de webshop kun je een pakketje uitkiezen. Deze ligt dan voor je klaar op de workshopdag.  


Een workshopdag: 9.30 uur tot 15.30 uur kost € 35,-  Het materiaal is daarbij niet inbegrepen. 
Omdat je een pakketje (meestal) niet in 1 dag kunt maken help ik je een mooi eind op weg zodat je de rest thuis kunt doen.

*Engelum is goed bereikbaar met openbaar vervoer; een mooie aansluiting is de bus lijn 71. Deze vertrekt van het station Leeuwarden naar Engelum. In het dorpje Engelum is 1 halte; daar kun je uitstappen: vlakbij mijn huis.

Wil je er een leuk uitje van maken en overnachten in Engelum? In onze straat zijn maar liefst 2 B&B.s

Bij de buren (By de Buorren) Ewout en Linda kun je een B&B boeken! Je kunt ook rechtstreeks een boeking doen: het mailadres van Ewout en Linda is: bydebuorren@gmail.com



Ook onze overbuurvrouw Wilma heeft een  B&B ! 




Een gezellige handwerkdag waar je samen met anderen rond de tafel zit, iets moois maken van natuurlijke materialen, thee/koffie met wat lekkers erbij, rond neuzen in mijn "winkeltje" én je kunt de dieren uit het sprookjesbos van heel dichtbij te bekijken! Zo leuk!




Hoop je te zien!     Grethilde



Geen opmerkingen:

Een reactie posten