banner weblog grethilde

banner weblog grethilde

maandag 1 augustus 2016

Post van opa muis...

Soms...brengt de postbode mij een hele lieve én mooie kaart...


Jullie mogen even met mij mee genieten...

Opa muis is aan de wandel met in het wagentje een babymuisje.
Maar met wie is hij toch in gesprek...?

Een roodborstje misschien?


Deze mooie kaart die de postbode mij bracht is van de hand van Els. 
Op de voorkant een prachtige foto van opa muis en een klein babymuisje. 

Els heeft al heel wat vestjes gebreid maar dit vest van opa muis is wel heel bijzonder..
er zit een roodborstje op! 
Opa muis is vogelaar...tja.. hoe kan het ook anders als je in het bos midden tussen de vogels woont?

De binnenkant van de kaart is versierd door Roos; de kleindochter van Els.
Ze kan haar naam al zelf schrijven...KNAP van jou...Roos!!


Els schrijft: " toen ik vertelde wie jij was ging Roos spontaan hartjes, de regenboog en de zon erbij tekenen" 
Lieve Roos en Els heel erg bedankt voor zoveel liefs; ik ben héél blij met de mooie kaart!

Hij staat te pronken op mijn werktafel...
zo schijnt de zon elke dag;-)
lieve groet Grethilde

2 opmerkingen: