banner weblog grethilde

banner weblog grethilde

vrijdag 26 mei 2017

Nachtkastjes, prentenboekjes en meer...

Nieuw in de webshop:


deze mooie nachtkastjes van hout met 3 "laatjes". 
De hoogte van het nachtkastje is 4,5 cm en de doorsnee 4 cm.


De nachtkastjes zijn met de hand gemaakt van verschillende soorten hout waardoor het te leveren product kan afwijken van de afbeelding op foto.


Je kunt de nachtkastjes €3,95 HIER vinden in de webshop.


Ook nieuw zijn deze mini prentenboekjes €1,50 
in de kleuren geel, rood, groen en blauw.
je kunt ze HIER vinden in de webshop!


                               De prentenboekjes zijn 2,8 cm hoog en 2,5 cm breed. 




                         Het boekje heeft een mooie voor en achterkant, geen bladzijden,
                                   waardoor het goed dicht blijft liggen op het nachtkastje!



Bij bestellingen geplaatst van vrijdag 26 mei tot en met vrijdag 2 juni krijg je 
1 exemplaar en wel het blauwe prentenboekje gratis meegeleverd!


Nieuw in de webshop deze nostalgische poëzieplaatjes van Roodkapje en de wolf 
in 2 verschillende uitvoeringen: 

 

 De poëzieplaatjes zijn €0,95 per velletje en u kunt ze HIER vinden in de webshop!


 én prachtige poëzieplaatjes van het sprookje: Hans en Grietje:


Het poëziealbum is niet te koop;-(


 Prachtige plaatjes om in je poëziealbum te plakken of om er je post mee te versieren!


Ik heb een zwak voor mooie koffertjes. Ze zijn stevig en je kunt ze goed gebruiken om spulletjes in op te bergen en ze staan ook nog eens leuk om ergens neer te zetten.


Deze twee koffertjes heb ik gekozen en staan in de webshop.


Koffertje €12,50 in een prachtige kleur groen is 25 cm met een rood handvat. U kunt ze HIER vinden in de webshop. 


Rood met witte stippen koffertje is eveneens 25 cm en u kunt deze HIER vinden in de webshop.

Koffertjes om al je mooie spulletjes in te bewaren 
óf om je miniaturen in te doen zodat ze bij elkaar blijven en niet kwijt raken.


...."Ik ga op reis en ik neem mee"...

Een tijdje geleden vertrouwde een moeder me toe dat de muisjes meegingen op vakantie!! 
Haar kinderen konden de muisjes ècht niet thuis achter laten. Hoe lief is dat?


2 opmerkingen:

  1. ooooh, ik zit weer te lekkerbekken voor de computer. Ik geloof toch dat ik aan het muizenhuis moet gaan beginnen en niet meer kan wachten tot ik naar je workshop kan :)
    fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige nachtkastjes!! Helaas geen kleine kindjes hier meer en ook in mijn omgeving transformeren de tieners naar jonge vrouwen/heren. Anders had ik het wel geweten!!
    Groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen