banner weblog grethilde

banner weblog grethilde

zondag 21 april 2024

Verhuizing & webwinkelsluiting


Soms komt er iets op je pad wat je nooit had verwacht,

iets moois dat je met beide handen aanpakt:

ergens op een prachtige plek op het Groninger platteland staat een huis waar ik naar toe ga om te wonen én te werken.


Een heerlijke plek met ruimte en uitzicht

waar in de voege ochtend regelmatig reeën lopen te grazen.

Een nieuw huis: dat houdt in dat er al een aantal maanden in de weekenden wordt geklust, geverfd en behangen.

 


En er staat binnenkort een verhuizing voor de deur.

Wel, het worden 2 verhuizingen: mijn bedrijf en de woning met alle huisraad.

Je begrijpt: dat wordt een drukte van belang. 


Eekhoorn steekt alvast de handen uit de mouwen en kan niet wachten...

De komende tijd worden er dozen ingepakt, want ook sprookjesbos gaat in dozen en krijgt een nieuwe plek.


Gelukkig helpen de dieren een handje mee. 
Ze overleggen met elkaar en iedereen helpt mee.

Er wordt hard gewerkt: er zijn paklijsten gemaakt zodat alles een beetje overzichtelijk blijft. 


De verhuizing wordt gedaan door: FIRMA MUIS & Co!!

Oom en tante pakken de winkel in; ook die gaan mee naar mijn nieuwe werkplek.

Neef houdt een oogje in het zeil en bekijkt hoe de dozen het beste in de auto passen;-)

En, ja... de webwinkel gaat dicht.

Dit houdt in dat ik een aantal weken geen bestellingen verstuur en mail beantwoord.

Het werk van de webwinkel ligt stil tot alles weer soepel loopt, ik gesetteld en ingericht ben op mijn nieuwe werkplek.

Van tijd tot tijd zal ik jullie op de hoogte houden van de vorderingen van mijn werkzaamheden.

De dieren uit sprookjesbos zien heel erg uit naar hun nieuwe plek.

Tsjilp neem een aantal weken vrijaf en verstuurd geen brieven en pakketjes vanuit sprookjesbos.


MEDEDELING:

WEBWINKELSLUITING

vanaf 26 april kunnen er geen bestellingen meer worden geplaatst.

Eind mei verhuis ik met huisraad & bedrijf (en de dieren uit sprookjesbos)

naar een nieuwe woon- en werkplek.

Het is nog even afwachten wanneer de webwinkel weer open kan en alles op zijn plek staat: ik houd jullie op de hoogte!

5 opmerkingen:

  1. Wat spannend! Een prachtige plek met een heerlijk uitzicht.
    Kan me voorstellen dat je je daar op verheugd.
    Wel nog veel klussen, maar gelukkig hebben jullie de verhuizing zelf uitbesteed aan een goede verhuisfirma, daar kan je zeker op vertrouwen.
    Ze zijn al druk bezig met inpakken, dus opschieten met het verven :-)
    Veel succes.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Grethilde, wat een geweldig nieuws! Heel veel plezier en succes met heel de verhuizing en wat fijn dat er zoveel helpende handjes zijn! Heel veel geluk in jullie nieuwe thuis & werkplek xx

    BeantwoordenVerwijderen